Kontakt, wysyłka i zwroty
KONTAKT
Radzimy w pierwszej kolejności zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami. Jeżeli nie znalazłeś(aś) odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas na kontakt@plakatplakat.pl

Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
WYSYŁKA
Wysyłka zamówienia trwa zazwyczaj jeden dzień roboczy, w przypadku kuriera oraz dwa dni robocze, w przypadku Paczkomatów InPost. W szczególnych przypadkach czas dostawy może się wydłużyć.

Koszt wysyłki zależy od sposobu dostawy. Na terenie Polski, koszt dostawy do Paczkomatu to 11 PLN, natomiast kurierem 16 PLN.
ZWROTY
Zgodnie z prawem produkty personalizowane nie podlegają zwrotom, zdajemy sobie jednak sprawę, że każda sytuacja jest inna – w razie jakichkolwiek problemów z produktem, prosimy o kontakt na kontakt@plakatplakat.pl
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).